Aşılama yaptırdım bacağımda ağrı var neden kaynaklanır ?

04.05.2014
2.877
A+
A-
Aşılama yaptırdım bacağımda ağrı var neden kaynaklanır ?

Soru:Selam hocam benim 22 nisanda aşılamam oldu ve 3 gündür bacağımda bır ağrımı desem kasılmamı desem değişik bir ağrı var.Acaba bu nedir beni bilgilendirirseniz sevinirim çok korkuyorum 6 Mayısta kan testim yapılacak ama hiç bir gebelik belirtim yok.

Cevap:Aşılama ile ilgili değildir bu ağrınız.Asılamada % 15-17 gebelik şansı var . Gebelik olmazsa da üzülmeyin.

Op.Dr.Zeki Salar
Kadın Hastalıkları,doğum ve infertilite uzmanı
Memorial Antalya Hastanesi

admin
admin
2010 yılından itibaren alanında uzman kişilerin bilgilerine başvurarak anne adaylarının 9 ay 10 gün boyunca aklına takılan tüm sorulara cevap vermeye çalışıyoruz.
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 2 YORUM
  1. Görünecek isim... dedi ki:

    merhaba geçen ay tüp bebek tedavisine başladık ancak 22 tane yumurta toplandığı için embriyolarım donduruldu ve transfer yapılamadı. bu ay yapılacaktı. ben bu arada akut faranjit oldum. iespor ve novalgin iğneleriyle birlikte antibiyotik de kullnadım. şimdi de 4 gün günüm geçti. acaba antibiyotiklerden mi adetim gecikti yoksa hamile miyim? test yaptırmam gerekir mi

    1. admin dedi ki:

      1 hafta daha bekleyelim adet gelmezse kanda test yaptırabilirsiniz. Gecikmenin nedeni büyük ihtimalle gecen ay aldıgınız tedaviye bağlıdır.

      Op.Dr. Zeki Salar
      Kadın Hastalıkları ,doğum ve infertilite uzmanı
      Memorial Antalya Hastanesi

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.